הקמה ופיתוח דפי נחיתה

מהו דף נחיתה? דף נחיתה כשמו כן הוא, הדף בו “נוחת” הגולש לאחר שהוא לחץ על איזה שהוא קישור, דף שאמור לייצר פניות מלקוחות חדשים. הוא אמור להיות פרסומי ועם מלל מכירתי ובשונה מאתר אינטרנט הוא לא אמור להיות חלק ממשהו רחב יותר אלא פרסום מצומצם ומדויק כזה שייצר תוצאה כלשהיא. תוצאה כזו יכולה להיות השארת פרטים ליצירת קשר, יכולה להיות השארת כתובת מייל להרשמה לרשימת תפוצה, יכולה להיות רכישה של מוצר או כל פעולה יחידה אחרת. דף הנחיתה הוא ההזדמנות היחידה וככזה הוא אמור להיות מקצועי ואיכותי, עם העיצוב הנכון ועם המלל הנכון שיעשה את העבודה.

מאיפה מגיעים הגולשים לדף הנחיתה?

דף הנחיתה הוא עם קישור בודד וככזה הוא יכול להיות תוצאה של לחיצה על פוסט בפייסבוק, על ציוץ בטוויטר, על מודעת גוגל בתשלום, על קישור בפורום רלוונטי או על כל קישור אחר ברחבי הרשת. כמובן שצריך גם לתת את הדעת למודעה או לטקסט שמוביל לדף הנחיתה וצריכה להיות התאמה ביניהם, אך בסופו של דבר מה שיקבע אם הגולש יבצע את הפעולה הרצויה הוא דף הנחיתה עצמו.

כמה דברים שצריך לחשוב עליהם לפני תחילת העבודה על דף הנחיתה

אם אתם מחפשים בניית דפי נחיתה כמו גם בכל מקום אחר, יש כמה דברים שאתם צריכים לתת עליהם את הדעת לפני. ראשית, מי הוא קהל היעד שלכם? האם הוא מבוגר או צעיר, האם הוא במצב סוציואקונומי גבוה או נמוך? מהם הצרכים שלו ועל אילו צרכים דף הנחיתה עונה? מה ההבדל ביני לבין המתחרים שלי ואיך אני יכול להבהיר את ההבדל והיתרון בדף הנחיתה? האם יש המלצות או לקוחות מוכרים שאפשר להכניס בדף בשביל להגביר את השכנוע?

יש לא מעט דברים נוספים שצריך לתת עליהם את הדעת לפני שמתחילים לעבוד על דף הנחיתה ובמהלכו. בניית דפי נחיתה  כמו גם בכל מקום אחר היא עבודה למקצוענים וחשוב לבחור באיש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום ויכול לסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות מבחינתכם.

לתיק עבודות לחץ כאן

מיתוג נכון מתחיל עם האנשים הנכונים (-:

לדעת לקחת עסקים, ולהפוך אותם למותג | דברו איתנו