בניית אתרים

כל עסק חייב אתר אינטרנט, את זה כבר כולם מבינים. הלקוחות של היום מחפשים את מבוקשם ברשת ואם לא תהיו שם, פשוט לא תהיו קיימים מבחינתם. בניית אתרים כמו גם בכל מקום אחר צריכה להתבצע על ידי חברה מקצועית או בונה אתרים מקצועי, כאלו שיודעים איך לעשות את זה בצורה מושלמת. פיתוח אתר אינטרנט הוא עבודה למקצוענים, כאלו שיודעים מה צריך להיות באתר, מה צריכה להיות היררכיית התוכן בו, אלו אלמנטים חשוב לשלב בו ובעיקר, איך להנגיש את האתר בצורה הטובה ביותר או במילים אחרות, ליצור חוויית משתמש כזו שבסופו של דבר תוביל לפעולה כלשהיא, בין אם היא השארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה, רכישת מוצר או כל פעולה אחרת.

פרסום עסקים 

את פייסבוק ואינסטגרם אין כמעט מי שלא מכיר ורובינו נכנסים לאתר או לאפליקציה לפחות פעם אחת ביום. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם ו"מי שלא שם, לא קיים" מה שאומר שגם הלקוחות שלנו נמצאים שם. פרסום עסקים חייב לכלול גם פרסום ברשתות החברתיות ועל פלטפורמה כמו פייסבוק אי אפשר לדלג וכל מה שצריך הוא חברה אשר עושה ניהול קמפיינים בצורה טובה ויודעת גם לנהל דפי פייסבוק ברמה גבוהה. זה נשמע פשוט אך זה ממש לא כך וכדאי מאוד למצוא אנשי מקצוע עם ניסיון בתחום, בכדי שהפרסום יהיה אפקטיבי ותהיה כמה שיותר חשיפה לעסק או המותג שלכם.

עיצוב גרפי ומיתוג עסקים

אם אתם מחפשים עיצוב גרפי כדאי שתבינו קודם מהו עיצוב גרפי. עיצוב גרפי הוא שילוב של מלל ותמונה כששניהם יחדיו אמורים להעביר מסר כלשהוא. עיצוב גרפי לעסקים צריך להיות משכנע, כזה שיגרום לאנשים שנחשפים לגרפיקות להרגיש משהו או לעשות משהו (כמו ללחוץ על מודעת פרסומת באינטרנט) והוא מרכיב פרסומי חשוב מאוד. עיצוב גרפי הוא מקצוע שלומדים והוא כולל תוכנות שונות בהן עושים שימוש, ואם אתם מחפשים מעצב גרפי לכל מטרה שהיא, אתם צריכים לוודא שהוא שולט בתחום ושיש לו גם "קבלות" להראות לכם, "קבלות" בדמות עבודות שהוא עשה בעבר

פיתוח דפי נחיתה

מהו דף נחיתה? דף נחיתה כשמו כן הוא, הדף בו "נוחת" הגולש לאחר שהוא לחץ על איזה שהוא קישור, דף שאמור לייצר פניות מלקוחות חדשים. הוא אמור להיות פרסומי ועם מלל מכירתי ובשונה מאתר אינטרנט הוא לא אמור להיות חלק ממשהו רחב יותר אלא פרסום מצומצם ומדויק כזה שייצר תוצאה כלשהיא. תוצאה כזו יכולה להיות השארת פרטים ליצירת קשר, יכולה להיות השארת כתובת מייל להרשמה לרשימת תפוצה, יכולה להיות רכישה של מוצר או כל פעולה יחידה אחרת. דף הנחיתה הוא ההזדמנות היחידה וככזה הוא אמור להיות מקצועי ואיכותי, עם העיצוב הנכון ועם המלל הנכון שיעשה את העבודה.