שירות לקוחות : 04-613-44-44

עיצוב גרפי ומיתוג בחיפה והקריות

לעיצוב גרפי ומיתוג יש חשיבות רבה מבחינת תדמית ונראות העסק, הרי בעידן האינטרנטי גולשים נעשו בררנים,

בלתי סלחנים ומעוניינים לעבוד עם חברות בעלות נראות עדכנית ומודרנית. אך מהו תפקידו  המיתוג? לקדם את מותג החברה לעתיד רווחי יותר על ידי חשיבה יצירתית המאפיינת את אופייה של החברה, ממש לאפשר למותג לבלוט מעל כולם.

מה כולל מיתוג נכון ויצירתי?

שם חברה וסלוגן – לשם החברה יש משמעות רבה מבחינת מיתוג ונראות העסק,

כאשר כאן מופעלת מחשבה יצירתית כדי למצוא את השם המתאים ביותר לאופי העסק ופעילותו. כדי לחזק את שם העסק, יש צורך בסלוגן ממוקד, כזה שבשלוש מילים מעביר חוויה עוצמתית ללקוח הפוטנציאל.

לוגו – לוגו הוא לב ליבה של המיתוג והשפה הגרפית, משום שהוא מוצג באתר החברה, על החשבוניות, הצעות המחיר, כסיומת חתימה במייל, על כרטיס ביקור וכו'. לוגו יצירתי יהיה חרוט בראשו של הלקוח ויאפשר לו לזהות את החברה ביתר קלות.

עיצוב מסמכים – כל עסק זקוק למסמכים שונים בכדי להציגם בצורה מרשימה ללקוח הפוטנציאל או הלקוח המתעניין, ולכן ככל שהמסמכים יהיו מעוצבים וייחודיים,

כך הם ירשימו את הלקוח בהתאם. המסמכים יכולים להיות כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים, חשבוניות, פולדרים, ברושורים, פליירים ועוד.

אתר אינטרנט ודפים עסקיים – חברות עיצוב גרפי ומיתוג בחיפה והקריות מציעות גם עיצובים מרשימים לאתרי אינטרנט ודפים עסקיים ברשתות חברתיות,

שהם משמשים בעידן המודרני ככרטיס ביקור תדמיתי של בית העסק.

העיצוב חייב להיות בקווים התואמים לאופי השירותים או המוצרים כדי ליצור שפה עיצובית אחידה ומרשימה.

באנרים – גם בבאנרים ומודעות פרסום יש משמעות עיצובית,

הרי עיצוב עם צבעים נכונים לצד מסרים ממוקדים המניעים לפעולה יכולים ללכוד את עייני הלקוחות הפוטנציאלים

ולאפשר להם לבצע פעולות שונות כגון רכישה, יצירת קשר, הקלקה על הבאנר ועוד.

לסיכום, העידן הדיגיטלי מאפשר לנו ליהנות ממגוון אפשרויות בתחום העיצוב והמיתוג,

ולכן על חברות עיצוב גרפי ומיתוג בחיפה והקריות לנצל את היכולות האינסופיות המוצעות כדי לאפשר לעסקים להניב רווחים עצומים על ידי מיתוג נכון.