מיתוג עסקי- מי צריך את זה בכלל?

קראתם את הספר 1984? (בלי קשר רוצו לקרוא). הספר מתאר חברה שוויונית לחלוטין, בה כולם גרים באותם הבתים, לובשים את אותם הבגדים ואפילו מזוהים על ידי מספר ולא שם.

בחברה מודרנית ומתוקנת, במיוחד במאה העשרים ואחת, המהירה, התוססת והמשופעת באמצעי תקשורת מכל הסוגים, אם המוצר שלכם ייראה אחיד ודומה לאחרים, אם השירות שלכם יעטה לבוש אפרורי ובלתי מתבלט, מהר מאד תגלו שככה לא בונים עסק. כמו בחיים היומיומיים, בהם תבחרו את השעון המיוחד ביותר, את הנעל שכולם מדברים עליה ואת החולצה הססגונית ביותר, כדי שיראו אתכם, יצביעו עליכם וחשוב מכל, יבדלו אתכם מאחרים, כך גם העסק שלכם זקוק לייחוד שלו.

וזו בעצם התשובה לשאלה, למה צריך בכלל מיתוג עסקי.

המאה הנוכחית מציבה בפני בעלי עסקים אתגרים לא מעטים, רק שבעולם הזה קיים גם סטודיו בידרנט שאתגרים הוא שמו האמצעי.

שפע המידע שזורם אלינו מכל הכיוונים, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, טלוויזיה, יוטיוב ואפילו בזמן נהיגה מאפשרים לנו לבחור מה נרצה ללבוש, לאכול, למי להצביע בבחירות ואיפה לקנות את חבילת הנופש הבאה שלנו.

יש לנו בחירה.

אבל מה יעשה בעל העסק שרוצה שיבחרו בו על פני המתחרים שלו? נכון מאד! ימתג את עצמו. יבדל את עצמו, ייחד את עצמו ויהפוך להיות זה שמכירים אותו רק בגלל צבעי הלוגו שלו (ראו את קוקה קולה למשל), זה שרוצים לקנות ממנו כי הוא צעיר ומדליק וחדשני (למשל אפל שהלוגו שלו רומז לתגלית של ניוטון),  או זה שיש לו אמירה מיוחדת ושונה (כמו התינוק של במבה שכולם מכירים). לכל הדברים האלו קוראים מותג ואנחנו בבידרנט, ניצור עבורכם מיתוג עסקי בחיפה, עם הכלים הטובים ביותר, הייחודיים לנו ואופייניים לצוות שלנו, ובאופן שיהיה מינוף אמיתי ובעל ערך מוסף לעסק שלכם.

כשהמיתוג הוא נכון, הוא יוצר אצל הצרכנים שורה של רגשות, תחושות וחוויית משתמש, עד כדי פיתוח נאמנות למוצר, הזדהות איתו והעדפה שלו על פני אחר.

לא רק שהעולם שלנו מציע לנו שפע של מידע ובחירה, ברוב המקרים יש גם ריבוי מתחרים על אותו המוצר או נותן השירות. אם לא תשקיעו במיתוג, חיי העסק שלכם עלולים להיות קצרים ממה שחשבתם.

איך עובד אצלינו מיתוג עסקים?

ראשית אנחנו נפגשים, מכירים אתכם ואתם אותנו. אנחנו שומעים עליכם, על העסק, מה החלומות שלכם, מה החזון שלכם, מי קהל היעד שלכם ואיזה מסר חשוב לכם להעביר.

בשלב הבא אנחנו עוסקים באפיון המותג ובהתוויה של תוכנית עבודה שתוביל אותנו לקראת התוצר המוגמר. הכלים שלנו הם השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו, כאנשי מקצוע אבל גם כצרכנים, מה חווית המשתמש שהיינו רוצים לקבל מכם, מה יגרום לנו להעדיף אתכם על פני המתחרים ואיזה סוג של מערכת יחסים נרצה לפתח עם המוצר שלכם. למשל, תחושה של נאמנות ובטחון אצל חברת ביטוח, שגורמת לצרכן להרגיש בבית ולהעדיף את הבטחון, גם אם מחיר הביטוח יקר יותר.

רבים טועים לחשוב שמיתוג הוא רק בחירת הצבעים הנכונים או הסלוגן שמלווה את הלוגו. למעשה מיתוג עסקי מנצח הוא הרבה מעבר לכך. הוא דורש חשיבה אסטרטגית, היכרות מעמיקה עם עולם השיווק, הפרסום והמדיה, על כל סוגיה, מעורבות אינטנסיבית ברשתות החברתיות ובכל מה שיוצר דעת קהל.

את כל אלו יודע לעשות צוות המיתוג שלנו בבידרנט, שאחרי שאפיין את המוצר, בנה את האסטרטגיה השיווקית ותוכנית העבודה, מכניס לתמונה גם את צוות המעצבים ובוני האתרים.

איך תדעו שהמיתוג שיצרנו עבורכם הוא מוצלח? כשתתחילו לחוש את התועלת העסקית שלכם, באמצעות הגדלת מספר הכניסות לאתר שלכם, השיתופים של הפרסומים שלכם ברשתות החברתיות ובעיקר, והכי חשוב, גידול בהכנסות.

יש לכם מותג שלא ממש עובד? יש לנו מענה מקצועי ומנצח גם עבורכם, באמצעות מיתוג מחדש. רבים וטובים שהבינו שהמיתוג שלהם אינו משרת את הצרכים שלהם, בחרו במיתוג מחדש, רענן, חדשני ובהתאם לרוח הזמן. דוגמה בולטת היא ענק הפיננסים בנק מזרחי שהתאחד עם בנק טפחות ויצר מחדש את המותג- מזרחי טפחות.

מיתוג מחדש ישפר את המוניטין של העסק שלכם, יכניס רוח חדשה ורעננה למוצר וכמובן, יחזיר אליכם לקוחות קודמים שאליהם יצטרפו גם לקוחות חדשים.

אז איך בונים מותג?

איתנו! בידרנט מתמחים ביצירת מיתוג עסקי בחיפה, לא לפני שנערכה היכרות מעמיקה עם הלקוח, כולל מחקר שוק, אפיון הצרכים והוצאת האסטרטגיה השיווקית והעיצובית אל הפועל.

הקו העיצובי שלנו הוא בולט, חדשני ובעיקר ברור. הוא זה שיוצר את ה”וואו פקטור”, מושך את העין ויוצר ריגוש וסקרנות. הוא זה שמרמז על מוצר או שירות איכותי, ייחודי וכזה ששווה להתעניין בו.

אנו יוצרים מיתוג עסקי ייחודי בחיפה שהוא נכון, עם תמיכה מלאה שלנו ומצייד אתכם, הלקוחות, בארגז של כלים שיווקיים שיסייעו לכם להטמיע את המותג שלכם במקומות הנכונים.

ומה ישיג לכם מיתוג עסקים מנצח של בידרנט?

  • ידברו על זה: בפורומים השונים, יגיבו לכם באתר, יתרשמו מכרטיס הביקור שלכם או הברושור
  • ינקטו בפעולה: לא רק יפנו אליכם בשאלות או תגובות, אלא גם יתעניינו במוצר, ימלאו את הפרטים בדף הנחיתה, או חשוב מכל- יקנו מכם.
  • יבדלו אתכם: המיתוג שלכם , גם אם יש לכם המון מתחרים, הוא ייחודי, שונה ומתמקד ביתרונות המוצר. הוא מקורי ויוצר מוניטין בזכות עצמו.
  • יישארו נאמנים לכם: ברגע בו ההכנסות גדלו, צפי המכירות שלכם כבר מתוכנן והלקוחות שלכם חוזרים אליכם וקונים שוב, משמעות הדבר היא שיצרתם נאמנות אצל הלקוח וזה קריטריון חשוב מאד למיתוג מנצח.

אנחנו כאן כדי לייחד אתכם, להבליט אתכם ולצבוע את המוצרים שלכם בצבעים שאי אפשר להישאר אליהם אדישים.

צרו קשר עוד היום עם סטודיו בידרנט, וביחד נפרוץ גבולות חדשים.