בעלי עסקים מבינים את כוחה של הקניות באינטרנט ועד כמה חשוב לקדם חנות וירטואלית על מנת שהעסק שלהם יצליח. על ידי מעבר מחנויות פיזיות לחנויות דיגיטליות, יזמים יכולים לחוות הזדמנויות צמיחה אדירות. נושאים כמו יעילות הקידום, אילו ערוצים מומלצים בעת קידום חנות מקוונת והאם חתירה להצלחה עם אאוטלטים מסוג זה היא רווחית או לא?
קידום חנויות מקוונות / אתרי סחר יכול להועיל מאוד לעסקים, במיוחד בתקופת החדשות. הרחבת בסיס הקהל ממיקומים מקומיים לבינלאומיים אפשרית באמצעות אסטרטגיות וכלים שיווקיים ממוקדים המבטיחים שיותר אנשים יכירו את אתר המסחר האלקטרוני שלך. המשמעות היא לא רק הזדמנויות מכירה מוגדלות אלא גם רווחים גדולים יותר עקב הטבות רכישה נוספות הקשורות במבצעים או תוכניות נאמנות, זה מוביל ישירות לשיפור הכרת המותג והבידול בתוך השוק – כלומר פוטנציאל רכישה גבוה עוד יותר!
אם אתה מחפשים למדוד את ההחזר על השקעת פרסום, הבה נסתכל על דוגמה. נניח שאתה מוכר חולצה – אבל לא סתם חולצה רגילה: אתה משקיע 4,000 ₪ בכל חודש בעיצובים יצירתיים ואסטרטגיות שיווקיות לצורך הגדלת הכנסות המכירות. בתרחיש המקרה הזה, זה עבד מצוין כאשר לקוחות רכשו 50 יחידות ליחידה – בסכום כולל של עד סכום מרשים של 20,000 ₪ – והניבו ROAS של 1-5 (Return On Advertising Spend). למרות שתוצאות אלה עשויות להיות משביעות רצון עבור עסקים מסוימים; אחרים זקוקים ליותר מסתם מספרים פיננסיים בעת הערכת שיעור ההצלחה שלהם.
כשמדובר במכירת בגדים מעוצבים דרך אתר מסחר אלקטרוני, יש צורך ב-ROAS של לפחות 5:1 על מנת להיות רווחי. המשמעות היא שעל כל 80 ש"ח שהושקעו בפרסום, תהיה החזר של 400 ש"ח לאחר הוצאות ייצור ותפעול .
מעקב אחר החזר על הוצאות פרסום עבור כל ערוץ פרסום עוזר לך לקבל החלטות מושכלות לגבי היכן מושקעים בצורה הטובה ביותר את כספי המודעות שלך. המשימה שלנו בבידרנט היא להגדיל את שולי הרווח ממכירות על ידי אופטימיזציה של יחסי ההמרה. אם התוצאות אינן מראות החזר חיובי על ההשקעה, הגיע הזמן להעריך אם המודעות פוגעות בקהל היעד שלהן והטקטיקות בהן נעשה שימוש הן אפקטיביות – ביצוע נכון של הגורמים הללו יכול להחזיר את היחס הזה לטובתך!
ואיך אצלנו אומרים בחברה "כסף יוצא כסף נכנס בלי טריקים ובלי שטיקים"
כל הזכויות שמורות לחברת בידרנט בע"מ @2023
וואטסאפ - ONLINE