האומנות של מיתוג עסקים מתחילה בפרטים הכי קטנים.
המטרה שלנו בבידרנט היא להתחבר לערכים ולמטרות של העסק ומשם אנחנו נמריא הכי גבוה שאפשר ונעטוף אתכם במיתוג המושלם.
עיצוב מדויק המותאם באופן מושלם למסרים השיווקיים הוא המפתח להצלחה של כל תהליך מיתוג או קמפיין. מחלקת הקריאייטיב של בידרנט מפתיעה את לקוחותיה עם פתרונות יצירתיים שמחזקים את הפעילות העסקית שלהם.
מיתוג עסק חדש לרוב יתחיל באפיון מקיף של העסק. השלב הבא הוא למצוא את הבידול שלכם מול המתחרים. מכיוון שכל העסקים שואפים להציע שירות מקצועי, אמין ואיכותי, או לספק מחירים תחרותיים כמוכם, יש צורך להגדיר מה מייחד אתכם. מהו היתרון שיש לכם על פני המתחרים, ומה יגרום ללקוח לבחור דווקא בכם?
עיצוב לדיגיטל ולדפוס הוא חלק בלתי נפרד מהתדמית החזותית של כל עסק. עיצוב לדיגיטל מתמקד בממשקים מקוונים כמו אתרים, רשתות חברתיות, ובאנרים פרסומיים, והוא צריך להיות דינמי, אטרקטיבי ומותאם לכל מסך. לעומת זאת, עיצוב לדפוס כולל אלמנטים כמו כרטיסי ביקור, פליירים, קטלוגים ושלטים, והוא חייב לשמור על רזולוציה גבוהה והתאמה לפורמטים פיזיים. בשני המקרים, העיצוב צריך לשקף את זהות המותג ולהעביר את המסר בצורה ברורה ואסתטית, תוך יצירת חוויה ויזואלית אחידה ומגובשת.
מיתוג הוא תהליך יצירת זהות ייחודית לעסק, המאפשרת לו לבלוט בשוק תחרותי. המיתוג כולל את העברת ערכי העסק, הייחודיות שלו והחיבור הרגשי שהוא יוצר עם קהל היעד. חלק מרכזי במיתוג הוא הכנת ספר מותג – מסמך אסטרטגי שמאגד את כל האלמנטים החזותיים והשיווקיים של המותג, כגון לוגו, צבעים, גופנים, שפה טקסטואלית ואופי המסרים השיווקיים. ספר המותג משמש כמדריך אחיד לכל פעילויות השיווק והתקשורת של העסק, ומבטיח שהמותג יוצג בצורה עקבית ומקצועית בכל פלטפורמה.
עיצוב מדויק המותאם באופן מושלם למסרים השיווקיים הוא המפתח להצלחה של כל תהליך מיתוג או קמפיין. מחלקת הקריאייטיב של בידרנט מפתיעה את לקוחותיה עם פתרונות יצירתיים שמחזקים את הפעילות העסקית שלהם.
מיתוג עסק חדש לרוב יתחיל באפיון מקיף של העסק. השלב הבא הוא למצוא את הבידול שלכם מול המתחרים. מכיוון שכל העסקים שואפים להציע שירות מקצועי, אמין ואיכותי, או לספק מחירים תחרותיים כמוכם, יש צורך להגדיר מה מייחד אתכם. מהו היתרון שיש לכם על פני המתחרים, ומה יגרום ללקוח לבחור דווקא בכם?
עיצוב לדיגיטל ולדפוס הוא חלק בלתי נפרד מהתדמית החזותית של כל עסק. עיצוב לדיגיטל מתמקד בממשקים מקוונים כמו אתרים, רשתות חברתיות, ובאנרים פרסומיים, והוא צריך להיות דינמי, אטרקטיבי ומותאם לכל מסך. לעומת זאת, עיצוב לדפוס כולל אלמנטים כמו כרטיסי ביקור, פליירים, קטלוגים ושלטים, והוא חייב לשמור על רזולוציה גבוהה והתאמה לפורמטים פיזיים. בשני המקרים, העיצוב צריך לשקף את זהות המותג ולהעביר את המסר בצורה ברורה ואסתטית, תוך יצירת חוויה ויזואלית אחידה ומגובשת.
מיתוג הוא תהליך יצירת זהות ייחודית לעסק, המאפשרת לו לבלוט בשוק תחרותי. המיתוג כולל את העברת ערכי העסק, הייחודיות שלו והחיבור הרגשי שהוא יוצר עם קהל היעד. חלק מרכזי במיתוג הוא הכנת ספר מותג – מסמך אסטרטגי שמאגד את כל האלמנטים החזותיים והשיווקיים של המותג, כגון לוגו, צבעים, גופנים, שפה טקסטואלית ואופי המסרים השיווקיים. ספר המותג משמש כמדריך אחיד לכל פעילויות השיווק והתקשורת של העסק, ומבטיח שהמותג יוצג בצורה עקבית ומקצועית בכל פלטפורמה.
עיצוב מדויק המותאם באופן מושלם למסרים השיווקיים הוא המפתח להצלחה של כל תהליך מיתוג או קמפיין. מחלקת הקריאייטיב של בידרנט מפתיעה את לקוחותיה עם פתרונות יצירתיים שמחזקים את הפעילות העסקית שלהם.
מיתוג עסק חדש לרוב יתחיל באפיון מקיף של העסק. השלב הבא הוא למצוא את הבידול שלכם מול המתחרים. מכיוון שכל העסקים שואפים להציע שירות מקצועי, אמין ואיכותי, או לספק מחירים תחרותיים כמוכם, יש צורך להגדיר מה מייחד אתכם. מהו היתרון שיש לכם על פני המתחרים, ומה יגרום ללקוח לבחור דווקא בכם?
עיצוב לדיגיטל ולדפוס הוא חלק בלתי נפרד מהתדמית החזותית של כל עסק. עיצוב לדיגיטל מתמקד בממשקים מקוונים כמו אתרים, רשתות חברתיות, ובאנרים פרסומיים, והוא צריך להיות דינמי, אטרקטיבי ומותאם לכל מסך. לעומת זאת, עיצוב לדפוס כולל אלמנטים כמו כרטיסי ביקור, פליירים, קטלוגים ושלטים, והוא חייב לשמור על רזולוציה גבוהה והתאמה לפורמטים פיזיים. בשני המקרים, העיצוב צריך לשקף את זהות המותג ולהעביר את המסר בצורה ברורה ואסתטית, תוך יצירת חוויה ויזואלית אחידה ומגובשת.
מיתוג הוא תהליך יצירת זהות ייחודית לעסק, המאפשרת לו לבלוט בשוק תחרותי. המיתוג כולל את העברת ערכי העסק, הייחודיות שלו והחיבור הרגשי שהוא יוצר עם קהל היעד. חלק מרכזי במיתוג הוא הכנת ספר מותג – מסמך אסטרטגי שמאגד את כל האלמנטים החזותיים והשיווקיים של המותג, כגון לוגו, צבעים, גופנים, שפה טקסטואלית ואופי המסרים השיווקיים. ספר המותג משמש כמדריך אחיד לכל פעילויות השיווק והתקשורת של העסק, ומבטיח שהמותג יוצג בצורה עקבית ומקצועית בכל פלטפורמה.
מיתוג לעסקים מאופיין בתהליך מקיף, המתחיל באפיון העסק והבנת קהל היעד, וממשיך ביצירת זהות מותגית ייחודית וניהול שוטף של הקמפיינים השיווקיים. תהליך המיתוג כולל מספר שלבים מרכזיים:
מה כוללת חבילת מיתוג לעסק?
חבילת מיתוג כוללת שירותי ייעוץ וליווי מצד צוות המומחים של בידרנט, שמטרתם ליצור שפה מיתוגית אחידה לעסק שלכם. השירותים מותאמים לצרכים ולתשתיות הקיימות של העסק, וכוללים עיצוב לוגו, עיצובים גרפיים נוספים לצרכי שיווק ופרסום, עדכון תכנים באתר ובעמודים העסקיים, התאמת צבעים למיתוג החדש, ועוד.
הצטרפו עוד היום, למאות לקוחות מרוצים.
כל הזכויות שמורות לחברת בידרנט בע"מ @2023
וואטסאפ - ONLINE