עיצוב אתרים בחיפה והצפון

אם אתם גרים בצפון ויש לכם עסק, בין אם הוא חנות או שהוא מספק שירותים כלשהם, אתם חייבים אתר אינטרנט שייצג אותו ברשת. אתר אינטרנט הוא הא’ – ב’ היום בשיווק והוא זה שיספר על העסק, על מי עומד מאחוריו, אילו מוצרים או שירותים הוא מוכר ולמה כדאי לפנות דווקא אליו ולא לעסק אחר. אתר אינטרנט חייב להיות אטרקטיבי, חייב להיראות מצוין וצריך להיות עם תוכן רלוונטי כדי להצליח ובעיקר, הוא צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית. עיצוב אתרים בחיפה והצפון כמו גם במקומות אחרים הוא עבודה למקצוענים, והנה כמה דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון כשבונים אתר.

צבעי האתר

עיצוב אתרים בחיפה והצפון צריך להתחיל עם בחירה של הצבעים שישלטו באתר. הצבעים הללו עשויים לגרום לתחושה כלשהיא, עשויים לשנות את ההרגשה ולהיות בעלי חשיבות מכרעת ליחס לאתר. כך לדוגמא הצבע הירוק משדר בריאות וסטריליות והוא חייב להיות חלק מפלטת הצבעים באתר שלכם אם האתר שלכם הוא רפואי לצורך העניין. הכחול משדר בין השאר פוליטיקה, הייטק, טכנולוגיה ורשמיות ואם אתם מתכננים להקים אתר מפלגתי, זה צבע שחייב לשלוט בו וכן הלאה. לכל צבע יש את מה שהוא משדר, את התחושות שהוא עתיד לגרום והצבעים צריכים להילקח בחשבון כבר בעת בניית האתר.

עיצוב אתרים וקידום אתרים

מי שמצוי בנבכי אתרי האינטרנט ובעולם השיווק האינטרנטי, מכיר בוודא את המונח – SEO, מונח שמייצג את האופטימיזציה שאתר צריך לעבור כדי להילקח בחשבון על ידי גוגל כשהוא בוחר את האתרים שיוצגו בתוצאות החיפוש בהתאם לשאילתות. יש פרמטרים רבים אותם גוגל לוקח בחשבון, פרמטרים כמו התוכן באתר והרלוונטיות שלו, קישורים פנימיים וחיצוניים, משקל התמונות ואחרים. פרמטר חשוב הוא עיצוב האתר או נכון יותר לומר, איך הגולש תופז את העיצוב, האם הוא מעניין ומושך תשומת לב או שלא מה שמתבטא בדרך כלל בזמן השהייה באתר. עיצוב אתרי וורדפרס ואחרים צריך לקחת בחשבון גם את העניין הזה, כי העיצוב כפי שציינו תורם תרומה מכרעת לקידום האתר.

התאמה ללקוח

עיצוב אתרי וורדפרס ואתרים בכלל צריך להיות קודם כל עיצוב מותאם ללקוח או במילה אחרת, לגולש. הוא צריך להתאים לגילו של הלקוח, לאוכלוסייה אליה הוא משתייך, למה שהוא מחפש ולמה שהאתר אמור לספק לו. כך לדוגמא אתר שמיועד למבוגרים לא יהיה עם צבעים צעקניים מידי שמיועדים יותר לתחומים שנוגעים לצעירים כמו חיי הלילה, ואתר שמיועד לספק מידע ממשלתי יהיה בצבעים רשמיים ונינוחים יותר, כאלו שמתאימים למה שהלקוח או הגולש רוצים לראות באתר. בשביל שכל הדברים הללו יתקיימו, צריך שמי שמעצב את האתר יהיה מעצב מקצועי וצריך גם לדעת את מי לבחור מבין שלל המעצבים שישנם.

בחירת מעצב לאתר

יש לא מעט מעצבי אתרים שעובדים באופן עצמאי כמו גם מעצבים שעובדים תחת חברות בניית אתרים או סטודיואים לעיצוב. בבואכם לבחור מישהו שיעצב את האתר שלכם אתם צריכים קודם כל לבחון את התקשורת שלכם איתו, האם היא זורמת והאם הוא מבין אתכם. הוא צריך לביות בעל ניסיון רב ואת זה אתם יכולים לראות בעבודות קודמות שלו וכדאי שהדוגמאות שתראו יהיו באתרים שקרובים לתחום שלכם. הוא צריך להיות עם המלצות וצריך לעמוד בזמנים, וצריכה להיות לכם גם אפשרות ל”מילוט”, אפשרות לרדת מהעסקה בשלב כזה או אחר שלה בלי להפסיד את כל הכסף, כי אם תיראו סקיצות שרחוקות ממה שאתם רוצים, יכול להיות שכדאי לכם לחפש במקום אחר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× היי איך אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן