קידום אתרים בגוגל, הגדילו את העסק שלכם עם אסטרטגיות SEO אורגניות מותאמות אישית, המבטיחות חשיפה מתמשכת וצמיחה עקבית ללא תשלום על כל קליק.
חולמים על האתר שלכם במקומות הראשונים בגוגל? מאתגר, כן. בלתי אפשרי? ממש לא!
אסטרטגיה נכונה ועקבית תעזור לכם להגיע למקומות עליהם בכלל לא חלמתם במנועי החיפוש, בעזרת קידום אתרים אורגני טהור המתמקד במילות מפתח מדויקות ותוכן מושך שיביא עוד חשיפה ולקוחות פוטנציאליים.
קידום אתרים אורגני הוא הכרחי לעסק אינטרנטי כיום. ללא נוכחות דיגיטלית אורגנית, לקוחות לא יידעו על העסק שלכם ומה שהוא יכול להציע מבחינת מוצר או שירות. כל החיפושים בעולם נעשים כמעט באמצעות מנוע החיפוש גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. לעסק אמיתי אין נוכחות אינטרנטית ללא נוכחות בגוגל.
בשביל תוצאות משמעותיות וקידום איכותי ומקצועי, אנחנו כאן! הקפיצה הגדולה של העסק שלכם במנועי החיפוש מתחילה עכשיו.
קידום אתרים אורגני (SEO – Search Engine Optimization) הוא הליך לקידום אתר האינטרנט שלכם בגוגל. באמצעות קידום אתרים, ניתן להגיע לתוצאות מעולות וחשיפה משמעותית ללקוחות קיימים או פוטנציאליים שיוכלו לרכוש את השירות או המוצר שלכם דרך האתר עצמו. באמצעות תוכן המשתמש במילות מפתח נכונות לעסק, האתר יוכל להזניק את עצמו לדף הראשון בגוגל ואף להגיע למקום ראשון לאחר זמן לא קצר. חשוב לדעת שקידום לוקח זמן וסבלנות אך בסוף זה משתלם, שלא כמו קידום ממומן המביא תוצאות מהירות בזמן קצר יותר.
מנוע חיפוש פופולרי כמו גוגל למשל מדרג את האתר שלכם לפי התוכן שלו, חווית המשתמש, עדכונים והעלאת תכנים באופן סדיר, אתר תקין ללא טעויות (404) או דפים שאינם עובדים יותר, ועוד. האתר נכנס לאינדקס ומשמש כאתר המופיע בתוצאות אותן הגולש מחפש. בעזרת ביטוי מפתח מדויק תוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר בגוגל וזה דבר קריטי בקידום אתרים אורגני.
קידום אתרים אורגני בגוגל לוקח זמן ולכן חשוב להיות סבלניים. התוצאות אינן מגיעות מיד, אלא באמצעות הזרמת תוכן שוטף לאתר, תוכן מקצועי, איכותי שנותן ערך מוסף לגולשים וללקוחות שמגיעים לאתר ומחפשים מוצר מאוד ספציפי.
המודעות הממומנות תמיד יופיעו ראשונות בגוגל, היות והן בתשלום ובעלות חשיפה מיידית. החכמים מבינינו יקלטו שזו מודעה ויקפצו ישר לתוצאות האורגניות מיד אחרי המודעות. החוכמה בקידום אתרים אורגני היא שהתוצאות מגיעות בצורה טבעית ואורגנית – מכאן השם – ולא באמצעות תשלום וקידום ממומן, כך יודעים שהתוכן הוא אותנטי וטהור, והאתר הגיע לתוצאה הזו בעמוד הראשון בגוגל באמצעות עבודה קשה, מאמץ, ומקצועיות בלבד. לקוחות כיום מחפשים אותנטיות ופחות שידחפו להם מודעות ופרסומות לתוך הגרון, וזה היתרון העצום בקידום האורגני.
במידה וגוגל קלט שהאתר שלכם איכותי ומניב תוכן מקצועי ובעל ערך, הוא ידרג אותו גבוה יותר. ככל שהאתר שלכם יהיה במקום גבוה יותר, כך הלקוחות יבינו שגוגל ממליץ על האתר שלכם כבעל מידע עדכני, נכון ורלוונטי להם. לאחר שהגולש מקליק על האתר שלכם, רוב הסיכויים שהוא יישאר, ימצא את מה שהוא מחפש, ואפילו יבצע רכישה או שתיים באתר. זוהי המטרה. מטרה נוספת היא לשמר לקוחות שכבר רכשו מכם בעבר, ובאמצעות קידום נכון תוכלו גם לעשות זאת.
תוכן – גיבור העל של הקידום האורגני, התוכן הוא שקובע איפה האתר שלכם ידורג בגוגל, עד כמה הוא מעודכן, איכותי, מעניק ערך ומידע למשתמש, ומדויק. עד כמה התוכן באמת רלוונטי למה שהלקוח מחפש? אם הלקוח מחפש מוצר או שירות מסוים ומגיע לאתר שלכם, האם באתר שלכם יש את כל המידע הנדרש? חשוב מאוד לשים דגש על זה ובין היתר גם על מאמרים חשובים שיעניקו אקסטרה ידע ללקוח על המוצר או השירות אותו אתם מציעים באתר שלכם. חישבו על התוכן שלכם בקטע של – מה אני, בתור לקוח, מחפש כשאני מקליד ביטוי מסוים? כך תגיעו לתשובה מהר מאוד.
מבנה הדף באתר – מבנה כל עמוד באתר חשוב מאוד גם לקידום האורגני בגוגל ומנועי החיפוש לוקחים את זה מאוד ברצינות. החל מהכותרות, הכותרת הראשית צריכה להיות בגודל מסוים (H1), עד לכותרת המשנית יותר (H2), כותרת שלישית אם יש (H3) וכן הלאה. מבנה היררכי של עמוד מעניק למנוע החיפוש ולגולשים באתר סדר ועוזר בחיפוש המידע. כמובן דברים לא פחות חשובים הם המטא טייטלז (Meta Title) הנמצאים בתיאור האתר במנוע החיפוש, וגם תיאור המטא (Meta Description).
לינקים – בניית קישורים זה אחד הדברים היותר חשובים בקידום אתרים אורגני. מנועי החיפוש לוקחים גם את הקישורים באתר שלכם מאוד ברצינות וזה מאוד משפיע על הדירוג בגוגל. האם יש לכם קישורים איכותיים באתר? לאן הקישורים מובילים? האם אתרים איכותיים ומקצועיים מקשרים אליכם חזרה? החלפת ובניית קישורים זה אחד מאבני הדרך בכל מה שקשור לקידום וחשוב להשקיע בזה לא פחות זמן מאשר בתוכן או מבנה האתר.
קידום אתרים אורגני טוב הוא תהליך שלוקח זמן וסבלנות, לכן, חשוב להשקיע בו ולחקור עליו כמה שיותר. אם אתם רוצים תוצאות מהירות ולחפף – זוהי אינה הדרך ואולי קידום ממומן הוא התשובה עבורכם. מה שכן – קידום ממומן רצוי בעיקר לעסקים שכבר ממותגים ומוכרים, שמינפו את עצמם מעט בעזרת תוכן אורגני ויש להם כבר קהל לקוחות מבוסס. תוכן אורגני הוא מה שמשאיר את הלקוחות צמאים לעוד, ולכן חשוב להשקיע בפרמטר הזה גם אם קצרים בזמן או שאתם מוצאים את עצמכם חסרי סבלנות. זה בהחלט משתלם בהמשך הדרך!
ישנם בעלי עסקים רבים שמחליפים קישורים עם אתרים לא איכותיים ואף מדורגים נמוך במנועי החיפוש, מה שעשוי לפגוע גם באתר שלהם. שימו לב שאתם בונים קישורים ומחליפים רק עם אתרים מבוססים, מקצועיים ואיכותיים ולא עם ספאמרים או כל דבר בסגנון הזה שעשוי לפגוע בסיכויים שלכם להיות מדורגים גבוה בגוגל. בנוסף, התוכן חייב להיות מקורי ולא מועתק. גם אם התוכן עבר שכתוב – וודאו שהוא משוכתב בצורה מקצועית ואין שום העתקה, שכן גוגל יכול להעניש אתכם על כך. בנוסף, גוגל כרגע לא מת על תוכן שנוצר באמצעות בינה מלאכותית בלבד. אין ספק ואף רצוי שתיעזרו ב-AI לקבל השראה, אבל השתדלו לכתוב את מרבית התוכן בעצמכם על מנת שיהיה מעודכן ומדויק עד כמה שיותר.
רוצים להוסיף תוכן לאתר או למדיות החברתיות? בעיקר באתר, כל מה שחשוב בתור התחלה זה מחקר מילות מפתח. זהו הבסיס לכל תוכן אשר הוא ברחבי האינטרנט. מחקר מילות מפתח באמצעות כלי SEO מקצועי ואיכותי יעזור לכם למצוא את הביטויים המדוייקים והנכונים ביותר לעסק שלכם, מה שיעזור לכם להיות מדורגים במקום גבוה ואף יעזור ללקוחות למצוא אתכם במנוע החיפוש.
מכירים את המתחרים שלכם? זה עוד פרמטר לא פחות חשוב מהשאר. חשוב להכיר את המתחרים ואת התוכן שלהם על מנת להבין מה ניתן לעשות אחרת, או בצורה יותר טובה, איך אפשר להשתפר ובעצם לבלוט בשוק בין כל המתחרים. מה מייחד את העסק שלכם? למה שהלקוחות יבחרו דווקא בכם? כשתבינו את זה, הדרך תהיה הרבה יותר קלה.
תנו לנו לעזור לכם להפוך את הגולשים ללקוחות ולבלוט מבין כולם!
הצטרפו עוד היום, למאות לקוחות מרוצים.
כל הזכויות שמורות לחברת בידרנט בע"מ @2023
וואטסאפ - ONLINE