לשמור על הלקוחות הקיימים
שיווק ברשתות החברתיות נועד למטרת גיוס לקוחות חדשים אבל עוד קודם לכן, בשביל לשמר את הלקוחות הקיימים. הלקוחות הקיימים צריכים שהעסק יישאר כל הזמן במודעות שלהם, וחשיפה לפעילות העסק באופן יום יומי או אחת לכמה ימים יכולה לעשות את העבודה.
ברגע שהלקוח הקיים יצטרך שוב את השירות או המוצר של העסק, מה שמיד "יקפוץ" לו הוא העסק שהוא רואה כל הזמן ברשת החברתית. אלו יכולים להיות פוסטים שיווקיים, יכולים להיות פוסטים שעוסקים בחדשות מבית העסק, כאלו שמספרים על מוצרים או שירותים חדשים, תמונות וקטעי וידאו מהיום יום בעסק ופוסטים אחרים. העיקר שתהיה מודעות לעסק כל הזמן.