התמחות

מה אנחנו עושים.

אצלנו כל לקוח הוא עולם ומלואו, קטן כגדול. אנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך, בשקיפות מלאה ועם מענה זמין בכל עת. ההצלחה שלכם היא גם שלנו וזו לא קלישאה!

משרד פרסום דיגיטלי

Our specialties

שיווק וקידום אתרים, פרסום באינטרנט וקריאייטיב לעסקים.

אצלנו מתמחים ביצירת נוכחות דיגיטלית חזקה ומשפיעה לעסקים. אנחנו מציעים שירותי סושיאל מדיה עם תוכן ממיר, בניית אתרים מרשימים ומותאמים אישית, וקידום אתרים (SEO) שמביא אותך לעמוד הראשון בגוגל. עם פתרון 360° מקיף, אנחנו מלווים אותך בכל שלב – משלב המיתוג ועד להצלחה בשיווק.
כי אצלנו, ההצלחה שלך היא המשימה שלנו.

סושיאל מדיה

אחד הכלים החשובים ביותר הוא קידום במדיה החברתית, שהופכת לחזקה יותר מדי יום ביומו. פלטפורמה ייחודית לעסקים המאפשרת לבעל עסק להתחבר עם קהל היעד שלו בדרך יותר אישית וישירה. רשת חברתית מאפשרת דף עסקי או פרופיל עם נוכחות מרשימה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להתנהלות דיגיטלית נכונה. אנו מציעים לנהל את העסק ברשתות החברתיות השונות ע"י הגדלת מוניטין ושיפור נראות דיגיטלית שעוזרים להפוך את העסק למותג בפני עצמו באמצעות שיווק דיגיטלי. להשאיר את קהל היעד מרותק בכל סרטון או תמונה שהדף העסקי מעלה, על מנת לחשוף את המותג ליותר אנשים ואף ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

SOCIEL

בניית אתרים

אנו מציעים בניית אתרים, פיתוח אתרי תדמית או חנויות, בטכנולוגיות מתקדמות ובהתאמה אישית. כיום, ניתן לפתח אתרים שונים העונים על צרכי כל עסק קיים. צרכי העסק משתנים מתחום לתחום ולכן צריך לדעת איזה אתר בדיוק כדאי לבנות, בהתאם לחווית המשתמש והכלים הטכנולוגיים אותו הוא מציע. בניית אתר הוא הליך מאתגר ולא פשוט, הכולל גם תתי-תחומים כמו למשל עיצוב אתרים וקידום אתרים, הנקרא במילים אחרות SEO. לאחר בניית האתר, חובה לקדם אותו כדי להגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש וכך החשיפה תהיה משמעותית יותר, לקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע לאתר ובכך למוצר או לשירות אותו אתם מציעים. אפשר להגיד בפה מלא שעסק ללא אתר לא יוכל ממש להמריא בעידן הדיגיטלי המודרני ולכן יש לשקול בחיוב גם בניית אתר וגם קידומו על מנת להגיע לתוצאות יפות וחשיפה ללקוחות.

Website

מיתוג עסקים

מיתוג עסקי הוא הליך קריטי ומכריע עבור כל עסק. זיהוי המיתוג עוזר ללקוח להתחבר לעסק או לחברה, לזהות אותו ולהכיר אותו ובכך להישאר נאמן אליו שנים רבות (כמו למשל קוקה קולה, מקדונלדס, ועוד רבים אחרים אותם קל לזהות). אנו מציעים הרכבה ופיתוח של המותג המושלם, ובכך לקבל מיתוג מא' ועד ת' שיענה על כל הצרכים של העסק שלכם. זיהוי ובידול עוזר להבליט את המותג מבין כל המתחרים ובכך הלקוח יזהה אותו בכל פעם שייתקל בו, לא משנה באיזו צורה שיווקית בין אם זה פרסום באינטרנט או בשלטי חוצות. כשמותג מבדל את עצמו מאחרים ומשקיע בלקוחות שלו, כך הוא מבטיח גם את חזרתם של אותם לקוחות לרכישות נוספות, מעבר לתקשורת הישירה והאישית איתם. זהו הערך המוסף של המותג וזהו כלי חשוב מאוד.

DESIGN

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני (SEO – Search Engine Optimization) הוא תהליך שמטרתו לשפר את הנראות של אתר האינטרנט שלכם בגוגל. באמצעות קידום אורגני, תוכלו להגיע לתוצאות מצוינות ולהגביר את החשיפה לקהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי, שירכשו את השירותים או המוצרים שלכם ישירות מהאתר. בעזרת תוכן המותאם למילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, האתר יכול לטפס לעמוד הראשון בגוגל ואף להגיע למקומות הראשונים לאורך זמן. חשוב לזכור שקידום אורגני דורש זמן וסבלנות, אך הוא מספק תוצאות יציבות וארוכות טווח, בניגוד לקידום ממומן שמביא תוצאות מהירות בטווח קצר.

SEO

קידום ממומן

יצירה וניהול של מסעות פרסום ברשתות החברתיות המעניקות חשיפה לקהל היעד, ומניבות תוצאות ע"י קידום ממומן (באמצעות כסף) ולאו דווקא קידום אורגני. קידום ממומן עוזר לעסקים להיחשף לקהל גדול יותר בזמן קצר יותר, ובכך לחשוף את העסק לקהל יעד פוטנציאלי אליו לא הגיע בעבר. ניתן ליצור ולנהל קמפיינים, להבין איזו מודעה עובדת יותר ומה עובד פחות, אילו מודעות מגיעות לקהל היעד הרצוי ואילו לא. כך ניתן לנתח את הנתונים, ללמוד לקחים ולשפר אותם בזמן אמת. באמצעות קידום ממומן ושיווק באינטרנט ניתן לראות תוצאות מהירות, לעומת קידום אורגני שלוקח הרבה יותר זמן. ניתן למקד את הקמפיינים והפרסומות המופיעות לקהל מאוד ספציפי, בעל תחומי עניין ספציפיים, עפ"י מאפיינים דמוגרפיים, התנהגות, תחביבים, ועוד. ניתן לשלוט בתקציב ולהגדיר תקציב יומי או חודשי בהתאם לסוג הקמפיין.

SEO

קריאייטיב

יצירתיות היא שם המשחק! בניית ויצירת מסרים חדים מקוריים שיסייעו לעסק להשיג את המטרות השיווקיות שלו. יצירת רעיונות שיכולים לעזור לנסיקת העסק פי כמה וכמה, הרי בלי קריאייטיב טוב, מה התוכן שווה בדיוק? לא הרבה. המסר צריך להיות ממוקד, ישיר, נוגע בנקודות מסוימות (ואף רגישות) בלקוח, כך שיהיה שווה להציץ במוצר או בשירות ואף לרכוש אותו בסופו של יום. המטרה היא לקחת מסר שיווקי ולהעביר אותו בצורה החריפה והמדויקת ביותר, כך ניתן לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם. חשוב להבין: מהי זהות העסק/המותג? מה אנחנו מעוניינים להעביר הלאה? מה המסר שאנחנו רוצים לשדר? מהו החזון שלנו? מהן התכונות הייחודיות של העסק? מה הסיפור שלנו באמת? כל אלה חשובים מאוד למסר ולקריאייטיב של המותג בשיווק דיגיטלי לעסקים. הצרכן מחפש סיפורים אמיתיים, אותנטיות, לא שסתם ידחפו לו מוצר לגרון, ובדיוק כאן הקריאייטיב והיצירתיות נכנסים לתמונה.

Creaticve

תפריט נגישות