בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה

אם נשאל כל אדם כמעט מהו אתר אינטרנט, יהיה קשה מאוד למצוא מי שלא יכיר. המאפיין העיקרי של אתר אינטרנט הוא שהוא בעל דפים מרובים, שיש בו קטגוריות שונות ויעד שונה לכל עמוד, ולפעמים הוא גם עוסק בנושאים ובתחומים שונים. דף נחיתה לעומת אתר אינטרנט הוא דף אינטרנט בודד, דף שאליו מגיעים גולשים ממקורות שונים ויש לו מטרה אחת. הוא אמור לייצר אינטראקציה מיידית עם הלקוח ולגרום לו לבצע פעולה כלשהיא, בדרך כלל להשאיר פרטים. הוא לא מיועד בשביל להעמיס על הלקוח מידע אלא הוא אמור להיות תמציתי ומכירתי כדי להשיג את המטרה הזו.

הדרכים לחשיפה אך דף הנחיתה

אם אתם מחפשים בניית דפי נחיתה , חשוב שתדעו קודם מהן המקורות מהם מגיעים גולשים אל דף הנחיתה. דף נחיתה כשמו כן הוא, דף בו הגולשים "נוחתים" לאחר שהם גלשו במקומות אחרים, מקומות כמו מנוע החיפוש של גוגל בין אם הם הקלידו על מודעה ממומנת ובין אם על קישור אורגני (בדרך כלל לדפי נחיתה מגיעים מפרסומים שונים כך שסביר שהם לחצו על מודעה בדף החיפוש) יכול מאוד להיות שהגולשים יגיעו לדף מהרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואחרות, יכול להיות שהם יגיעו מפרסומים ביוטיוב, או מאתרים שונים ברחבי הרשת בהם יהיו פרסומות שיפנו לדף.

מיקוד הוא שם המשחק

בניית דפי נחיתה צריכה קודם כל לשים דגש על מיקוד. מה זה אומר? יש לא מעט בעלי עסקים שלא מבינים נכון את התפקיד של דף הנחיתה, והם הופכים אותו לאתר אינטרנט מרובה נושאים או תחומים. דף נחיתה צריך להיות ממוקד מה שאומר שצריך לכל שירות עיקרי שיהיה דף נחיתה נפרד. ככה אפשר להתמקד במכירה של שירות או מוצר מסוים ואפשר להעלות את שיעורי ההצלחה בצורה משמעותית. אפשר גם לקחת תבנית עיצוב אחת וליצור ממנה ורסיות שונות של דפי נחיתה, אך מה שחשוב הוא לשמור על הייחודיות והמיקוד של כל דף כזה כדי שהוא ישיג את מטרתו.

כמה דברים שדף נחיתה צריך להתייחס אליהם

בניית דפי נחיתה כוללת כמובן עיצוב מרשים, כזה שיגרום לגולש לאיזה שהוא רגש וימשוך אותו להשאיר פרטים. אבל מעבר לזה, יש כמה דברים שצריך לחשוב עליהם. הראשון, מי הוא קהל היעד אליו יפנה דף הנחיתה, אילו שירותים או מוצרים הוא אוהב ומה יכול לגרום לו לעניין ולסקרנות? הדבר השני הוא מה מבדל אתכם מהמתחרים ואיך זה יבוא לידי ביטוי בדף הנחיתה. השלישי הוא מהם הצרכים שעליהם דף הנחיתה אמור לענות, והרביעי, איך אפשר להציג את השירות או המוצר ללקוח כך שאין סיכוי שהוא יפספס אותו.

מבנה בסיסי של דף נחיתה

בניית דפי נחיתה שונה ממוצר למוצר, משירות לשירות ומקהל יעד אחד לשני, אך יש מבנה בסיסי אליו כדאי להיצמד. הוא כולל קודם כל כותרת ראשית שתגרום ליצירת עניין, שתאפשר לגולש להבין לאן הוא הגיע. חשוב לשלב עם הכותרת גם תמונה רלוונטית שתמחיש את השירות או המוצר בצורה טובה. דף נחיתה צריך לכלול נקודות שכנוע וכמובן טופס להשארת פרטים, ובסופו של דבר גם קריאה לפעולה כזו שאי אפשר יהיה לפספס. מומלץ מאוד להוסיף לדף הנחיתה גם הוכחה חברתית בשביל להעצים את תחושת הבטחון של המתעניין הפוטנציאלי.

בניית דפי נחיתה היא עבודה למקצוענים ומומלץ להשקיע בזה בשביל לראות תוצאות מדהימות.

מאמרים אחרונים

יצירת מודעות בתלת מיימד

יצירת מודעות בתלת מיימד

היי, חברים שרון מנכ"ל בידרנט משרד פרסום דיגיטלי היום בבלוג אשמח לשתף אתכם ולהראות לכם איך יוצרים מודעה בתלת מיימד…
בניית דף נחיתה מנצח – 5 טיפים קלים ליישום

בניית דף נחיתה מנצח – 5 טיפים קלים ליישום

בניית דף נחיתה מנצח – 5 טיפים קלים ליישום פרסום דיגיטלי באמצעות דפי נחיתה הפך בשנים האחרונות לכלי שיווקי משמעותי…
בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה

אם נשאל כל אדם כמעט מהו אתר אינטרנט, יהיה קשה מאוד למצוא מי שלא יכיר. המאפיין העיקרי של אתר אינטרנט…

פרטי התקשרות

דברו איתנו

דילוג לתוכן