בניית אתרים לעסקים

מאת : בידרנט | מערכת האתר

מאת : בידרנט | מערכת האתר

בעלי עסקים כיום כבר מודעים לכח העצום של השיווק הדיגיטלי. בעידן הנוכחי, הנוכחות ברשת האינטרנט היא כלי מרכזי במאמצי השיווק של כל עסק – גדול כקטן.

יש כמה שלבים ביצירת נוכחות אינטרנטית אפקטיבית. הדבר הראשון והבסיסי ביותר שכל עסק צריך הוא לפנות לחברה של בניית אתרים לעסקים.

הקמת אתר אינטרנט היא הכרחית בקידום העסק. אתר האינטרנט משמש כתעודת זהות של העסק ובו ניתן למצוא את כל המידע שהלקוח הפוטנציאלי מחפש לדעת על השירות או המוצר המוצע.

מה צריך אתר מקצועי לכלול

יש כמה דברים חשובים שצריך להיות מודעים עליהם בזמן בניית אתרים לעסקים. ראשית, חשוב שהאתר יהיה מעוצב כהלכה ומזמין לעין. לכן מומלץ לפנות למעצב מקצועי או חברת בניית אתרים מקצועית – שתספק עיצוב מוצלח. בנוסף לעיצוב, חשוב שהתכנים באתר יהיו פשוטים להבנה ושהאתר יהיה נוח לשימוש מבחינת חווית המשתמש שהוא מספק.

חווית משתמש טובה היא חשובה ביותר. לשם כך האתר צריך להיות מסודר באופן הגיוני וברור. אם יש עמודים בהם רוצים שהגולש יבצע פעולה כלשהי – כמו השארת פרטי קשר – העמוד צריך לכוון אותו לכך באופן ברור ומקצועי.

בנוסף לעיצוב ולחוויית המשתמש, האתר צריך לכלול מידע מפורט ככל האפשר על העסק. חלק זה יכול לכלול היסטוריה קצרה של העסק ופירוט על המוצרים והשירותים המוצעים. ככל שהמידע יהיה מפורט יותר ויענה על שאלות שמעניינות את המבקר באתר, הסיכוי להפוך את הגולש ללקוח גדל.

דבר חשוב נוסף הוא גלריית תמונות של העסק. התמונות נותנות לגולש טעימה מוחשית יותר של העסק – בכל תחום שהוא. התמונות מנגישות את המוצר או השירות ויש להן ערך רב בהחלטה של הגולש אם לפנות לאותו עסק או לא.

בנוסף, נהוג כיום להוסיף דפי מאמרים לאתר העסקי. דפים אלו משמשים כהרחבה של מידע הניתן באתר. במאמרים ניתן לשתף טיפים שונים והסברים מקצועיים על תחום הפעילות של העסק. לדפים אלו יש חשיבות גם במלאכת קידום האתר. כאשר מנוע החיפוש של גוגל מזהה דפים רלבנטיים ומלאים בתוכן איכותי וייחודי באתר – הדבר יכול לעזור בקידום האורגני של האתר. המשמעות היא שהאתר יופיע יותר פעמים כאשר גולשים יחפשו ביטויים רלבנטיים לעסק. במקרים כאלו, האתר יופיע גם במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

נוכחות ברשתות החברתיות

מעבר לפעולה של בניית אתרים לעסקים, יש דרכים נוספות ליצור נוכחות דיגיטלית. אמצעי חשוב הוא הרשתות החברתיות. לקוחות פוטנציאליים מחפשים טיפים ומוצרים גם ברשתות החברתיות. רשתות כמו אינסטגרם ופייסבוק מאפשרות ליצור דף עסקי וגם לקדם אותו באופן ממומן באמצעות מודעות.

כאשר מתחזקים דף עסקי בפייסבוק, חשוב להשאיר אות מעודכן ורלבנטי. הדבר דורש מעט השקעה ומאמץ, ובעלי עסקים רבים בוחרים לפנות לספק חיצוני שיתחזק את דפי הפייסבוק שלהם. התחזוקה כוללת פרסום פוסטים באופן קבוע ותדיר, הוספה של סרטונים מהעסק מדי פעם ויצירת תוכן שימשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלי.  

הרשתות החברתיות הן דרך מצוינת להיות בקשר אקטיבי ופעיל עם הלקוחות של העסק. למעשה, לעסק ניתנת האפשרות ליצור קהילה של ממש סביבו ובכך גם למשוך לקוחות וגם לשמר אותם.  

היכרות עם "גוגל לעסקים"

אמצעי נוסף וחשוב ביותר להגברת הנוכחות הדיגיטלית של העסק, בנוסף לבניית אתרים לעסקים, הוא פתיחת פרופיל עסקי בגוגל.

ניתן ליצור פרופיל כזה בגוגל בקלות. פרופיל זה יוצג בתוצאות החיפוש כאשר גולשים יחפשו מוצר מסוים בסביבה מסוימת. מנוע החיפוש יציג את הפרופיל במפה שתופיע. הפרופיל מכיל ביקורות גולשים, קישור לאתר האינטרנט של העסק ומידע בסיסי  – כולל גלריית תמונות.

את הפרופיל הזה ניתן לפתוח בקלות – ועסקים רבים עושים בו שימוש ונהנים מכמות לקוחות מקומית גדולה יותר.

להציב את העסק על המפה

לסיכום, הצעד הראשון שכל בעל עסק מוכרח לעשות הוא בניית אתרים לעסקים שלו. לאחר שמקימים אתר מושקע, נעים לעין, וכזה שמכיל מידע רב ומפורט על העסק – ניתן לעבור לשלבים הבאים.

הקמת דפים עסקיים ברשתות החברתיות הוא הצעד הבא. ברשתות אלו, כמו פייסבוק, ניתן גם להריץ קמפיינים ממומנים שיגיעו לקהלי יעד רלבנטיים. לבסוף, מומלץ לפתוח פרופיל בגוגל וגם לנסות ולהשקיע באתר שהוקם על ידי קידום אורגני וממומן בגוגל.

משרד פרסום דיגיטלי

פרטי התקשרות

דברו איתנו