בניית אתרים

מאת : בידרנט | מערכת האתר

מאת : בידרנט | מערכת האתר

בניית אתרים

אתר תדמיתי הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר לכל עסק, בין אם מדובר על עסק קטן, בינוני ועד חברות ענק. ולמה הוא כרטיס ביקור? משום שכיום היד קלה על המקלדת, וכל מי שמעוניין לרכוש שירות או מוצר מחברה מסוימת, מן הסתם ייגש למנוע החיפוש הפופולרי של גוגל ויבדוק את אתר החברה או בשפה עממית "יחפור" אודות החברה כדי להתרשם ממוצריה או שירותיה וגם מהנפשות הפועלות.

בואו ניכנס רגע לראשו של הגולש

טוב, אז הבנו שאתר תדמיתי הוא כרטיס ביקור אולטימטיבי ומיועד לאפשר לגולש לקבל רקע תדמיתי על החברה איתה הוא מעוניין לעשות עסקים, אבל ויש כאן אבל גדול; כשגולש מגיע לאתר החברה, מה הוא באמת מחפש כדי שיעשה את הצעד ויצור קשר או ירכוש דבר מה?

1. עיצוב גרפי מרשים – לשפה הגרפית יש חשיבות רבה, הן מבחינת צבעים, צורות גרפיות, תמונות ופונטים. שפה גרפית נכונה משפיעה על מראה האתר בעייני הגולש, ולכן חשוב מאוד לעבוד עם חברות המחזיקות מעצבים גרפים שיוכלו לעצב את האתר בקפידה על פי רוח המותג.

2. תוכן ברור וממוקד – לתוכן הכתוב יש השפעה רבה על  הגולש, ולכן על התוכן להיות כתוב בצורה מובנת, מותאמת לקהל היעד וכמובן ללא טעויות תחביר וחלילה לא עם טעויות כתיב. בנוסף, התוכן חייב להיות מניע לפעולה ובצורה שתאפשר לגולש להבין שמדובר בחברה רצינית ואמינה שכדאי לעשות איתה עסקים.

3. חווית משתמש נוחה – אתר יכול להיות מרשים ומעוצב בטוב טעם, אבל אם הגולש לא יבין מה עליו לעשות, כלומר חווית המשתמש לא תהיה ידידותית, הוא פשוט ייצא החוצה ללא כל נקיפות מצפון. ולכן, בניית אתרים חייבת להיעשות על ידי חברה מובילה המתמחה בעיצוב חווית משתמש – UX-UI.

4. אתר רספונסבי (מותאם למובייל) – כיום כ- 80% מהגולשים יבצעו זאת דרך הסמארטפונים, טאבלטים, אייפדים ומסכי טלוויזיה, כאשר רק 20% יגלשו דרך מחשבים ניידים או נייחים. מסיבה זאת, האתר חייב להתאים לכל סוגי המסכים. אתר המותאם למובייל יהיה ברור ויאפשר לגולש לגלוש בנוחות ולבצע פעולות שונות כמו רכישה אונליין, השארת פרטים, מילוי טפסים וכו'.

עיצוב גרפי ומיתוג

לעיצוב גרפי ומיתוג יש חשיבות רבה מבחינת תדמית ונראות העסק, הרי בעידן האינטרנטי גולשים נעשו בררנים, בלתי סלחנים ומעוניינים לעבוד עם חברות בעלות נראות עדכנית ומודרנית. אך מהו תפקידו  המיתוג? לקדם את מותג החברה לעתיד רווחי יותר על ידי חשיבה יצירתית המאפיינת את אופייה של החברה, ממש לאפשר למותג לבלוט מעל כולם.

מה כולל מיתוג נכון ויצירתי?

שם חברה וסלוגן – לשם החברה יש משמעות רבה מבחינת מיתוג ונראות העסק, כאשר כאן מופעלת מחשבה יצירתית כדי למצוא את השם המתאים ביותר לאופי העסק ופעילותו. כדי לחזק את שם העסק, יש צורך בסלוגן ממוקד, כזה שבשלוש מילים מעביר חוויה עוצמתית ללקוח הפוטנציאל.

לוגו – לוגו הוא לב ליבה של המיתוג והשפה הגרפית, משום שהוא מוצג באתר החברה, על החשבוניות, הצעות המחיר, כסיומת חתימה במייל, על כרטיס ביקור וכו'. לוגו יצירתי יהיה חרוט בראשו של הלקוח ויאפשר לו לזהות את החברה ביתר קלות.

עיצוב מסמכים – כל עסק זקוק למסמכים שונים בכדי להציגם בצורה מרשימה ללקוח הפוטנציאל או הלקוח המתעניין, ולכן ככל שהמסמכים יהיו מעוצבים וייחודיים, כך הם ירשימו את הלקוח בהתאם. המסמכים יכולים להיות כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר מכתבים, חשבוניות, פולדרים, ברושורים, פליירים ועוד.

אתר אינטרנט ודפים עסקיים – חברות עיצוב גרפי ומיתוג מציעות גם עיצובים מרשימים לאתרי אינטרנט ודפים עסקיים ברשתות חברתיות, שהם משמשים בעידן המודרני ככרטיס ביקור תדמיתי של בית העסק. העיצוב חייב להיות בקווים התואמים לאופי השירותים או המוצרים כדי ליצור שפה עיצובית אחידה ומרשימה.

באנרים – גם בבאנרים ומודעות פרסום יש משמעות עיצובית, הרי עיצוב עם צבעים נכונים לצד מסרים ממוקדים המניעים לפעולה יכולים ללכוד את עייני הלקוחות הפוטנציאלים ולאפשר להם לבצע פעולות שונות כגון רכישה, יצירת קשר, הקלקה על הבאנר ועוד.

לסיכום, העידן הדיגיטלי מאפשר לנו ליהנות ממגוון אפשרויות בתחום העיצוב והמיתוג, ולכן על חברות עיצוב גרפי ומיתוג לנצל את היכולות האינסופיות המוצעות כדי לאפשר לעסקים להניב רווחים עצומים על ידי מיתוג נכון.

משרד פרסום דיגיטלי

פרטי התקשרות

דברו איתנו