ברוכים הבאים לשיווק של 2024, שבו כל דבר פחות ממושלם, מדויק וקולע – פשוט כבר לא עובד יותר. אם פעם היה אפשר להסתפק באתר אינטרנט בעיצוב בנאלי ומדי פעם קידום ממומן בפייסבוק בתקציב קטן, הרי שכיום גם הסטנדרטים של הלקוחות עלו וגם שיטות השיווק והפלטפורמות בהן הוא מבצע, הפכו למתוחכמות יותר. מי שמעוניין לפרסם בעצמו, מגלה כי זה מאתגר הרבה יותר מבעבר ולכן, יותר ויותר עסקים בוחרים בשירות של משרד פרסום דיגיטלי, שינהל את הקמפיינים שלהם בגוגל וברשתות החברתיות. ואם אתם עדיין לא "שם", בסוף המאמר הזה תבינו למה גם אתם צריכים משרד פרסום דיגיטלי שילווה אתכם.
שיטות שונות לשיווק בדיגיטל
כדי למקסם את היעילות של שיווק דיגיטלי, כדאי לפעול לפי העצה: "לא לשים את כל הביצים בסל אחד". הכוונה היא שמומלץ לפעול בכמה אפיקי שיווק דיגיטלי במקביל: רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, גוגל ואתרי אינטרנט. בנוסף, מומלץ לשלב בין פרסום אורגני לפרסום ממומן. פרסום אורגני מתבסס על תוכן אותו מייצרים במטרה לקדם את העסק באופן קבוע בכל ערוצי השיווק. פרסום ממומן כרוך בהוצאה כספית עבור השימוש בפלטפורמת השיווק. למשל, קמפיין ממומן בפייסבוק. לכל שיטה כזו יש יתרונות ויש חסרונות. היתרון של קידום אורגני הוא העלויות, הנמוכות יחסית לפרסום ממומן. יחד עם זאת, הוא נחשב לכזה המביא תוצאות בעיקר בטווח הארוך. מי שמעוניין להשיג תוצאות מהירות ולהגיע לקהל גדול של אנשים, צריך להשקיע בקידום ממומן.
משרד פרסום דיגיטלי איכותי, שולט בכל אפיקי הפרסום
אם אתם מחפשים משרד פרסום דיגיטלי, חשוב לבחור בכזה המומחה בכל שיטות השיווק. משרד פרסום דיגיטלי ברמה גבוהה, הוא כזה הכולל מספר אגפים, העוסקים בהיבטים השונים של הפרסום. משרד פרסום דיגיטלי נותן מענה לפרסום ממומן או אורגני בכל הרשתות החברתיות ובגוגל. בנוסף, הוא כולל מחלקת קריאייטיב האמונה על תכנון ויצירה של ההיבט הגרפי הנלווה לכל פרסום, קופירייטינג ואפילו מומחים לשיווק בווידאו. כל זה צריך להיות מלווה ברמת שירות גבוהה הכוללת יחס אדיב, שקיפות, הסברים מקצועיים על כל פעולה, זמינות לשאלות וכדומה. ברגע שתמצאו משרד פרסום דיגיטלי שיש בו את כל זה – תדעו שהגעתם למקום הנכון.
כמה עולה שירות של משרד פרסום דיגיטלי?
לשירותים של משרד פרסום דיגיטלי אין מחיר אחיד ובדרך כלל המחירים הם תוצאה ישירה של הותק והמומחיות של המשרד. משרד פרסום דיגיטלי יכול להיות בעל מוניטין רב שנים ויכול להיות חדש וכזה שהוקם אך לא מזמן וההשפעה על המחיר ניכרת. אתם יכולים להתנסות עם משרד חדש ולא מוכר, אך קחו בחשבון שמדובר בסיכון מסוים ולפעמים המחיר הזול עלול לעלות לכם ביוקר, כאשר תגלו שהוצאתם כסף על קמפיין שלא צלח או שצוות המשרד לא מקצועי מספיק על-מנת להתאים לצרכים שלכם. למשרד ותיק יש בוודאות את כל המיומנויות שאתם מחפשים ולכן מומלץ לשקול להשקיע בעבודה עמו, גם אם מדובר בהוצאה גבוהה יחסית.
כך תמצאו את המשרד הטוב ביותר
עכשיו אחרי שהבנתם שאתם זקוקים לשירות של משרד פרסום דיגיטלי וגם יודעים שהמחירים ורמת השירות אינם אחידים בין כל המשרדים, נותר רק למצוא משרד פרסום דיגיטלי ו "לרוץ" איתו. אז איך בוחרים משרד מוצלח?
- בקשו המלצות מחברים, מכרים וקולגות שנעזרו בשירות של משרד פרסום דיגיטלי. לפעמים אין חכם כבעל ניסיון.
- בחרו משרד פרסום דיגיטלי העומד בתקציב שהגדרתם לעצמכם. אם תוציאו יותר כסף ממה שתכננתם, אתם עלולים להרוויח פחות ממסע הפרסום וייווצר כדור שלג של הפסדים.
- מצד שני, אל תבחרו במשרד הזול ביותר, שכן זה עלול כאמור להעיד על טיב השירות והמקצועיות.
- בדקו את אתר האינטרנט של המשרד ויותר מכך – את הדרך בה הוא משווק את עצמו. מי שיודע לפרסם את עצמו היטב, ידע לפרסם גם אחרים.
- בקשו לראות תיק עבודות, קייס סטאדיס וכל הוכחה ממשית אחרת לעבודתו של משרד הפרסום. הנתונים מדברים בפני עצמם וזה עשוי להקל עליכם את הבחירה.
- אל תתפשרו על כימיה טובה עם צוות המשרד. הרבה פעמים היחסים הבינאישיים הם המפתח לשיווק מוצלח, שכן לשני הצדדים אינטרס משותף ויכולת לתקשר היטב ובצורה נעימה.